Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Bitdefender

Family Pack

Informații și articole despre produs
Error/Crash
5 subiecte

Probleme cu actualizarea Bitdefender, care afecteaza produsul pentru utilizatori de Windows: mesaj de eroare afisat dupa actualizare

Ultima actualizare la: 08/02/2018

În data de 6 februarie, anumiți clienți Bitdefender care foloseau produse pentru utilizatori individuali au întâmpinat o eroare pe sisteme de operare Windows: oprirea neașteptată ...

Citiți mai multe

Cum generez un log de support tool dacă am Bitdefender instalat

Ultima actualizare la: 17/02/2017

În acest articol vă vom arăta cum puteți genera un log de support tool dacă aveți Bitdefender instalat.

Citiți mai multe

Cum generez un log de support tool daca nu am Bitdefender instalat

Ultima actualizare la: 26/02/2019

În acest articol vă vom arăta ce trebuie să faceți pentru a genera un log de support tool atunci când Bitdefender nu este instalat.

Citiți mai multe

Modulele Bitdefender nu funcționează

Ultima actualizare la: 25/04/2017

În cazul în care modulele Bitdefender nu funcționează, urmați pașii detaliați mai jos.

Citiți mai multe

Ce fac dacă întâmpin o problemă tehnică? (Cum generez un log de support tool?)

Ultima actualizare la: 17/02/2017

În acest articol vă vom arăta ce trebuie să faceți pentru a genera un log de suport tool pe calculatoarele care rulează Windows 7 sau versiuni mai noi.

Citiți mai multe

Nu ați găsit o soluție la problema dumneavoastră?

Deschideți o solicitare și vă vom răspunde în cel mai rapid timp posibil.