Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Sistemul este aparent infectat

Daca sistemul dumneavoastra se comporta cum ar fi infectat si produsul Bitdefender nu detecteaza nimic, va rog sa contactati departamentul nostru de support.
Va rog sa ne trimiteti tot atunci datele urmatoare pentru a intelege in detaliu problema si pentru a o rezolva cat mai rapid:
 
NOTA: aceste informatii vor fi folosite numai pentru a analiza o posibila infectie a sistemului si vor fi tratate ca atare.
 
1. Salvati utilitarul BDsys pe sistemul dumneavoastra. 
 
 
2. Inchideti toate aplicatiile ce sunt deschise si apoi rulati "BDSysLog_i.exe"; daca primit o alerta de firewall, va rog sa permiteti aplicatiei sa se contecteze.
3. Apasati pe butonul "Create log" pentru a porni utilitarul. O bara de progres va indica stadiul in care se afla procesul.
 
 
4. La sfarsitul analizei va aparea o fereastra mica unde se va specifica faptul ca logul a fost salvat ("Log saved"). Un fisier numit "bdsyslog.zip" va aparea pe Desktop.
5. Trimiteti fisierul "bdsys.zip" atasandu-l la ticketul deschis pe care il aveti sau prin formularul de contact Bitdefender.
Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite