Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Calculatorul pare infectat

Daca sistemul dumneavoastra se comporta cum ar fi infectat si produsul Bitdefender nu detecteaza nimic,contactati departamentul nostru de support. Includeti un raport BDSYS pentru a analiza in detaliu problema si pentru o solutionare rapida.
 
NOTA: aceste informatii vor fi folosite numai pentru a analiza o posibila infectie a sistemului si vor fi tratate ca atare.
 
1. Salvati utilitarul BDSYS pe sistemul dumneavoastra. 
2. Inchideti toate aplicatiile ce sunt deschise si apoi rulati BDSysLog_i.exe. Daca apare o alerta de firewall, permiteti aplicatiei sa se conecteze.
3. Apasati butonul Create Log pentru a porni utilitarul. O bara de progres va indica stadiul in care se afla procesul.
4. La sfarsitul analizei va aparea o fereastra mica unde se va specifica ca logul a fost salvat: Log saved. Un fisier numit bdsyslog.zip va aparea pe Desktop.
5. Trimiteti fisierul bdsyslog.zip atasandu-l la ticketul deschis pe care il aveti sau prin formularul de contact Bitdefender.
Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite