Consumatorii petrec tot mai mult timp online și sunt înconjurați de tehnologii inteligente pentru locuințe, ceea ce extinde suprafața de atac pentru hackeri. Având în vedere că la nivelul pieței există un volum mare de servicii gratuite de securitate cibernetică și numeroși operatori din domeniul siguranței consumatorilor care oferă protecție premium pentru viața digitală, cum pot companiile de telecomunicații să își creeze o oportunitate pe piața de consum?
Webinarul „Cyber Threats in a Time of Pandemic” (Amenințările cibernetice în perioada pandemiei) abordează câteva dintre cele mai importante amenințări cu care se confruntă companiile și utilizatorii individuali de la începutul pandemiei. Vom prezenta rezultatele telemetriei și cercetărilor Bitdefender în materie de răspândire a malware-ului în această perioadă și modul în care amenințările au fost concepute pentru a exploata temerile și dezinformarea, determinând astfel victimele să selecteze, să descarce și să execute malware-ul.
În acest webinar, susținut de Bitdefender și Parks Associates, vom explora modul în care securitatea unei rețele obișnuite dintr-o locuință a devenit semnificativ mai importantă, deoarece politicile de izolare la domiciliu și muncă de acasă au determinat tot mai multe familii să locuiască, să lucreze și să se joace acasă. Din momentul în care linia de demarcație dintre mediul de lucru și cel personal a devenit neclară, securitatea cibernetică a început să capete o valoare cu totul nouă, care se adaugă preocupărilor obișnuite pe care trebuie să le gestionăm astăzi în legătură cu propria locuință.
Majoritatea routerelor din locuințe sunt vulnerabile, ceea ce se traduce prin creșterea costurilor pentru operatori din cauza presiunii sporite pe serviciile de asistență pentru clienți și a consumului anormal de mare al lățimii de bandă în timpul atacurilor. Pentru furnizorii de servicii, Bitdefender oferă un nivel de securitate și confidențialitate care asigură experiențe sigure, optimizate și fără probleme pentru abonați, astfel încât aceștia să se poată bucura de o experiență digitală fără întreruperi.
Operatorul italian WINDTRE s-a asociat cu Bitdefender pentru a-și proteja clienții împotriva amenințărilor cibernetice. Noul produs are ca scop protejarea dispozitivelor mobile și a confidențialității abonaților WINDTRE, consolidând în același timp reputația companiei ca furnizor de servicii de încredere, care aduc un plus de valoare.
NETGEAR a ales Bitdefender pentru a integra Bitdefender Subscriber Protection Platform în routerele lor dedicate utilizatorilor individuali. Soluția noastră a permis unității de Locuințe conectate de la NETGEAR să introducă servicii pe bază de abonament pentru utilizatorii individuali, să le ofere clienților caracteristici cheie care îi diferențiază de concurență și să construiască un nou flux de venituri recurente.
Bitdefender este un lider recunoscut în domeniul securității IT, care oferă soluții superioare de prevenție, detecție și răspuns la incidente de securitate cibernetică. Milioane de sisteme folosite de oameni, companii și instituții guvernamentale sunt protejate de soluțiile companiei, ceea ce face Bitdefender unul dintre cei mai de încredere experți în combaterea amenințărilor informatice, în protejarea confidențialității, a identității digitale și datelor și în consolidarea rezilienței la atacuri.Bitdefender Subscriber Protection Platform este un ecosistem complet de securitate cibernetică, ce oferă protecție pe mai multe niveluri, proiectat special pentru a răspunde nevoilor specifice ale furnizorilor de servicii și ale producătorilor de dispozitive. Acesta oferă numeroase funcționalități, precum Securitate la nivel de endpoint, Confidențialitate, Protecție pentru locuințe inteligente, Securitate la nivel de rețea, Informații despre piață și Asistență GTM și este conceput să protejeze viața digitală a abonaților, ajutând totodată furnizorii de servicii să-și sporească veniturile.
Un studiu recent privind comportamentele utilizatorilor, desfășurat de Bitdefender și Ipsos, dezvăluie faptul că majoritatea abonaților la servicii de telecomunicații din Canada consideră că amenințările cibernetice sunt o problemă gravă, 77% dintre participanții la studiu declarând că se tem de atacurile cibernetice, iar 33% dezvăluind că au fost victime ale unui atac de phishing sau unui scam în ultimele 6 luni. Motivul principal al îngrijorării pare să fie frauda financiară, 57% dintre participanți declarându-se îngrijorați că vor pierde bani din cauza infractorilor cibernetici. În același timp, 55% sunt îngrijorați de furtul de identitate, iar 53% se tem de breșele de securitate a datelor.
45% dintre canadieni consideră că operatorul lor de rețea ar trebui să asigure securitatea cibernetică, 86% dintre ei spunând că este foarte important ca furnizorul să le pună la dispoziție o soluție de securitate online, iar 31% declarând că ar lua în considerare schimbarea furnizorului de servicii dacă există o ofertă mai bună de securitate cibernetică.
Potrivit unui studiu privind comportamentele utilizatorilor, desfășurat de Bitdefender și Ipsos, amenințările cibernetice rămân un subiect de actualitate pentru utilizatorii americani, 79% dintre cei chestionați spunând că se tem de atacurile cibernetice. Cea mai mare îngrijorare pare a fi furtul de identitate, 53% dintre participanți fiind îngrijorați în legătură cu identitatea lor digitală și 49% de pierderea de informații personale din cauza breșelor de securitate a datelor.
Mai mult, 45% dintre participanți consideră că securitatea cibernetică ar trebui să fie responsabilitatea furnizorului lor de servicii, 74% dintre aceștia declarând că este foarte important ca furnizorul să le pună la dispoziție o soluție de securitate online, iar 26% declarând că ar lua în considerare chiar schimbarea furnizorului de servicii pentru o ofertă de securitate cibernetică mai bună.