Dacă ați primit o alertă "Limita de dispozitive a fost atinsă" în Bitdefender, aveți mai multe opțiuni pentru a rezolva această eroare și pentru a adăuga mai multe locuri la abonamentul dvs. Mai jos sunt instrucțiuni pas cu pas pentru fiecare soluție.
Limită dispozitive atinsă - Soluția 1: Transferați un loc
A. Îndepărtarea unui dispozitiv vechi:
Dacă Bitdefender este instalat pe un dispozitiv nefolosit, ștergeți vechiul dispozitiv din Bitdefender Central. Acest lucru îi eliberează automat slotul pentru un nou dispozitiv.
- Accesați Bitdefender Central: Conectați-vă la contul dumneavoastră Bitdefender Central la https://central.bitdefender.com/
- Eliminați dispozitivul vechi: Navigați la secțiunea "Dispozitivele mele", unde sunt listate dispozitivele dvs. protejate. Căutați dispozitivul care nu mai este utilizat și care trebuie să fie eliminat. Pentru îndrumări detaliate, puteți consulta articolul Cum să eliminați un dispozitiv din contul dumneavoastră Bitdefender Central.
- Instalați Bitdefender: Odată ce vechiul dispozitiv este eliminat, slotul său va deveni automat disponibil pentru un nou dispozitiv. Acum, puteți trece la instalarea Bitdefender pe noul dispozitiv folosind slotul eliberat.
B. Realocarea către un alt abonament:
Dacă mai aveți un abonament cu un loc liber disponibil în Bitdefender Central, procedați la realocarea noului dispozitiv la acest abonament.
- Realocarea dispozitivului la un abonament cu loc liber: Consultați instrucțiunile furnizate în articolul Cum să realocați sau să transferați un dispozitiv către un alt abonament Bitdefender.
- Instalați Bitdefender: După ce realocarea este efectuată, puteți trece la instalarea Bitdefender pe noul dispozitiv folosind slotul alocat.
Limită dispozitive atinsă - Soluția 2: Achiziționați locuri suplimentare
Dacă ați ajuns la numărul maxim de dispozitive permise de abonamentul Bitdefender, puteți mări această limită prin achiziționarea de locuri suplimentare.
1. Accesați Bitdefender Central: Conectați-vă la contul dumneavoastră Bitdefender Central la https://central.bitdefender.com/
2. Navigați la Abonamente : Accesați secțiunea "Abonamentele mele" în bara laterală și apoi accesați fila "Abonamente" din partea de sus.
3. Extindere abonament : Faceți clic pe butonul "Upgrade" de pe cardul de abonament.
În funcție de abonamentul dvs. actual și de configurația dispozitivelor, este posibil să aveți diferite opțiuni pentru actualizarea numărului de dispozitive:
- Actualizarea limitelor de dispozitive: Dacă nu ați atins configurația maximă de dispozitive pentru produsul dvs., cumpărarea mai multor locuri va actualiza numărul de dispozitive din abonamentul dvs. actual. Valabilitatea abonamentului dvs. nu se va extinde, dar numărul de dispozitive va crește. Următoarea reînnoire a abonamentului dvs. va reflecta configurația actualizată.
- Adăugarea unui abonament separat: Dacă ați ajuns la limita maximă a configurației actuale de dispozitive, achiziționarea mai multor locuri vă va solicita să cumpărați un abonament nou. Acest nou abonament va funcționa alături de cel existent în Bitdefender Central, oferind locuri suplimentare pentru a vă proteja dispozitivele.
4. Finalizați plata: Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a finaliza procesul de plată.
5. Activați noul abonament: După ce plata este procesată, deschideți e-mailul de confirmare și activați noul abonament Bitdefender. Pentru îndrumări detaliate, puteți consulta articolul Cum se poate activa un nou abonament Bitdefender.
6. Instalați Bitdefender: Acum, puteți instala Bitdefender pe noul dvs. dispozitiv. Faceți clic pe butonul "Instalare" de pe noul abonament adăugat în contul dumneavoastră Bitdefender Central.
Urmând acești pași, alerta Bitdefender "Limita de dispozitive a fost atinsă" va dispărea și veți putea asigura o protecție neîntreruptă pentru dispozitivele dvs.