Portofelul Bitdefender nu face completare automată

În acest articol, vă vom prezenta soluții pentru situațiile în care portofelul Bitdefender nu completează automat numele de utilizator / parola pe pagini de autentificare. Există mai multe motive care pot cauza acest comportament. Pentru a rezolvare, urmați pașii de mai jos.


 

1. Browser incompatibil

Ce browser web utilizați? În prezent, doar aceste patru browsere sunt compatibile cu Bitdefender Wallet:

Internet Explorer
Mozilla Firefox
Google Chrome
Safepay

Dacă utilizați un alt browser, portofelul nu va funcționa.

 

2. Modulul Administrator Parole este oprit

Modulul Administrator Parole din Bitdefender este responsabil de funcționalitatea portofelului. Pentru activarea Administrator Parole:

1. Accesați meniul Confidențialitate din interfața Bitdefender.
2. Activați butonul Administrator Parole.

 

3. Extensia Wallet nu este instalata

Dacă extensia Bitdefender Wallet nu este instalată în browser, funcția de completare automată nu va funcționa.

Pentru a remediere, urmați pașii de mai jos:

 

În Internet Explorer
1. Deschideți Internet Explorer.
2. Dați clic pe Instrumente.
3. Dați clic pe Gestionare programe de completare.
4. Dați clic pe Bare de instrumente și extensii.
5. Poziționați cursorul pe Bitdefender Wallet și apăsați pe Activare.
6. Închideți, apoi redeschideți Internet Explorer.

 

În Mozilla Firefox
1. Deschideți Mozilla Firefox.
2. Dați clic pe Instrumente.
3. Dați clic pe Programe de completare.
4. Dați clic pe Extensii.
5. Poziționați cursorul pe Bitdefender Wallet și apăsați pe Activare.
6. Închideți, apoi redeschideți Mozilla Firefox.

 

În Google Chrome
1. Deschideți Google Chrome.
2. Mergeți la pictograma Meniu.
3. Dați clic pe Mai multe instrumente.
4. Dați clic pe Extensii.
5. Poziționați cursorul pe Bitdefender Wallet și apăsați pe Activare.
6. Închideți, apoi redeschideți Google Chrome.

Apoi verificați dacă funcția de completare automată din Portofel funcționează pentru conturile dvs. online.

 

4. Baza de date lipseste

Portofelul Bitdefender stochează informațiile de conectare într-o bază de date. Cum creați o bază de date Wallet:

1. Accesați meniul Confidențialitate din interfața Bitdefender.
2. În secțiunea ADMINISTRATOR PAROLE, alegeți Setări.
3. În fila Portofelele mele dați clic Adaugă portofel, apoi pe Creează.

4. Introduceți informațiile solicitate în câmpurile corespunzătoare.

• Eticheta Portofel - alegeți un nume unic pentru baza de date Portofel
• Parola generală - alegeți o parolă pentru Portofel
• Indiciu - scrieți un indiciu pentru a vă aminti mai ușor parola

5. Dați clic pe CONTINUĂ.
6. În acest punct, puteți alege să stocați informațiile în cloud, activând comutatorul de lângă Sync pe toate dispozitivele mele. Alegeți opțiunea dorită, apoi faceți clic pe CONTINUARE.
7. Selectați browser-ul web din care doriți să se importe datele.
8. Dați clic pe FINALIZARE.

 

5.  Verificați setările de completare automată

Dacă ați modificat setările implicite din portofel, este posibil ca setările de completare automată să fie oprite. Activarea acestora poate rezolva problema cu care vă confruntați:

1. Accesați meniul Confidențialitate din interfața Bitdefender.
2. În secțiunea ADMINISTRATOR PAROLE, alegeți Setări.
3. Deschideți fila Setări.
4. Bifați opțiunea Salvare automată a datelor de autentificare în Portofel.
5. Porniți aceste două butoane:

• Completare automată a datelor de autentificare
• Formulare de completare automată

 

6.  Credențialele includ date bancare

Din motive de securitate, portofelul Bitdefender nu memorează și nu completează automat numele de utilizator și parolele care includ:

• numărul contului bancar
• numărul cardului
• PIN / CVV al cardului
• alte informații despre contul bancar / card

Puteți salva manual  aceste informații în portofelul Bitdefender sub fila Banking Online, dar portofelul nu le va completa automat.