Totul despre activarea protocolului IPv6 pe Bitdefender BOX

În acest articol, vom vedea cum se poate activa IPv6 pe Bitdefender BOX. Funcția IPv6 poate fi activată cu ușurință din aplicația Central instalată pe smartphone-ul sau tableta Android sau iOS.

Activarea IPv6 pe Bitdefender BOX

Ce trebuie să știu înainte de a activa IPv6?

Primul pas pe care trebuie să îl faceți înainte de a activa IPv6 este să vă asigurați că furnizorul de servicii internet (ISP) oferă conectivitate IPv6. Pentru a afla acest lucru, puteți întreba ISP-ul dvs. dacă suportă IPv6, sau puteți conecta cablul ISP (dacă este posibil) direct la un laptop sau computer și să verificați dacă primiți cel puțin o adresă IPv6.

Dacă ISP-ul dvs. suportă IPv6 și utilizați un router între conexiunea dvs. la internet și Bitdefender BOX, verificați dacă routerul are funcția IPv6 activată. Pentru a face acest lucru, accesați interfața de configurare a routerului (accesibilă de obicei printr-o pagină web) și verificați setarea IPv6. Asigurați-vă că este activată. Alternativ, puteți conecta un dispozitiv direct la router, pentru a verifica dacă se primește adresă IPv6. După ce primiți o adresă IPv6 pe dispozitivul dvs., puteți verifica dacă funcția funcționează corect accesând un site web dedicat testării funcționalității IPv6, precum https://ipv6-test.com/ .

Dacă toate criteriile de mai sus îndeplinite, puteți utiliza IPv6 pe Bitdefender BOX. Dacă ISP-ul sau routerul nu suportă IPv6, puteți contacta ISP-ul sau producătorul routerului pentru mai multe detalii.

 

Cum activez opțiunea IPv6 pe Bitdefender BOX?

Caracteristica IPv6 poate fi activată din aplicația Central instalată pe telefonul Android sau iOS.

Telefonul pe care este instalată aplicația Central trebuie să fie conectat la rețeaua Box pentru a putea activa sau dezactiva funcția IPv6.

Accesează meniul Setări de rețea BOX și localizează setarea IPv6 (este dezactivată în mod implicit). Este important să reții că, la activarea acestei caracteristici, dispozitivele vor fi deconectate pentru scurt timp, pentru ca setarea să poată fi aplicată. Atunci când dispozitivele sunt reconectate la rețea, acestea vor primi una sau mai multe adrese IPv6 împreună cu cea IPv4.

 

Cum verific dacă IPv6 funcționează?

Pentru a vă asigura că dispozitivul dvs. primește o adresă IPv6, puteți verifica din meniul setări de rețea, disponibil pe majoritatea sistemelor de operare.

În mod alternativ, puteți accesa aplicația Central, apoi mergeți la lista de dispozitive din Bitdefender BOX. Deschideți cardul dispozitivului de care sunteți interesat și ar trebui să vedeți adresele atribuite de Bitdefender BOX pentru respectivul dispozitiv, atât pentru IPv4, cât și pentru IPv6. Dacă nu vedeți o adresă IPv6 în cardul dispozitivului, verificați dacă setarea IPv6 este activată în aplicația Central, apoi deconectați-vă și reconectați dispozitivul la rețeaua BOX. Dacă acest lucru nu rezolvă problema, contactați echipa noastră de asistență la adresa [email protected].

Dacă primiți o adresă IPv6 pe dispozitivul dvs., puteți verifica dacă funcția funcționează corect accesând un site web dedicat testării funcționalității IPv6, precum https://ipv6-test.com/. Dacă rezultatul testului IPv6 este negativ, verificați prin pașii de mai sus dacă s-a primit o adresă IPv6 pe dispozitivul dvs. sau contactați echipa de asistență Bitdefender BOX. Vă vom ajuta cu plăcere.

 

Ce înseamnă modurile server și releu?

La activarea funcției IPv6, Bitdefender BOX va alege modul de funcționare adecvat, în funcție de topologia detectată. Alternativ, dacă observați că această configurație nu este optimă pentru dvs., puteți modifica setările IPv6 și selecta modul potrivit pentru dvs.

Modul server este de obicei selectat dacă Bitdefender BOX nu este configurat în spatele unui router sau modem și dacă primește acces la internet direct de la ISP.

Dacă aveți un modem ISP sau un router personal, Bitdefender BOX se va configura cel mai probabil în modul releu.

Vă recomandăm să nu modificați modul detectat, cu excepția cazului în care echipa de suport Bitdefender BOX recomandă altfel.

 

Am probleme după activarea IPv6 pe Bitdefender BOX, ce fac?

Dacă remarcați încetiniri la încărcarea paginilor după activarea IPv6, primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să dezactivați IPv6 din aplicația Central. Apoi, verificați dacă situația revine la normal.

În mod alternativ, puteți verifica dacă utilizează IPv4 sau IPv6 conexiunea pe care încercați să o inițiați (pentru site-uri web, apăsarea tastei F12 oferă mai multe informații despre traficul realizat în fundal).

Dacă încetinirea persistă chiar și după dezactivarea IPv6, verificați dacă setarea a fost aplicată repornind Bitdefender BOX din aplicația Central (trebuie să fiți conectat la rețeaua Wi-Fi Bitdefender BOX pentru a efectua acest pas).