Remedierea erorilor Bitdefender VPN pe Windows, Mac, Android, iOS: Eroare 182, 9, 2, etc.

Acest articol prezintă soluții pentru remedierea erorilor de conexiune Bitdefender VPN pe Windows, macOS, Android, iOS și iPadOS. Iată câteva dintre mesajele de eroare pe care le puteți întâlni atunci când vă conectați la Bitdefender VPN: A apărut o eroare în timpul conectării. Eroare 2 | Eroare 4 | Eroare 9 | Eroare 10 | Eroare 12 | Eroare 99 | Eroare 182 | Nu s-a reușit obținerea listei de servere, vă rugăm să reîncercați mai târziu.

Notă: Dacă un anumit site nu funcționează când sunteți conectat la VPN, consultați acest articol - Nu pot accesa un Site Web atunci când Bitdefender VPN este activ. Ce trebuie să fac?

Există câteva cauze generale care pot cauza diverse mesaje de eroare la conectarea Bitdefender VPN:

  • Nu functioneaza internetul - Asigurați-vă că dispozitivul este conectat la o conexiune la internet rapidă și stabilă.
  • Firewall - Verificați dacă firewall-ul dvs. nu blochează VPN-ul. Dacă nu sunteți sigur, consultați manualul routerului, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.
  • Alt VPN sau Proxy - Dezactivați toate celelalte aplicații VPN sau proxy înainte de a vă conecta la Bitdefender VPN.
  • Wi-Fi public (de exemplu, hotel, școală sau birou) - Contactați administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setărilor firewall in vederea permiterii conexiunii VPN.
  • Portul 443 este blocat - Portul 443 UDP trebuie să fie deschis pentru ca Bitdefender VPN să funcționeze. Accesați setările routerului tastând adresa sa IP în browser (consultați manualul routerului dacă este necesar), găsiți "Port Forwarding" sau o secțiune similară și asigurați-vă că este permis portul 443 cu protocol UDP. Salvați setările, apoi reporniți routerul și calculatorul.

Dacă ați eliminat deja cauzele comune care previn de obicei funcționarea Bitdefender VPN, ghidul de mai jos vă poate ajuta în continuare. Faceți clic pe numele sistemului dvs. de operare pentru a începe: