Cum poți șterge manual un fișier infectat de pe calculatorul tău

Pentru a șterge manual un element infectat din calculatorul tău, trebuie să efectuezi următorii pași:

1. Repornește calculatorul în Safe Mode. Poți face acest lucru prin urmarea pașilor din articolul de aici.

2. Afișează obiectele ascunse în Windows; informații despre cum poți afișa obiectul ascuns pot fi găsite aici.

3. Localizează și șterge fișierul infectat (clic dreapta pe fișier și apoi selectează Șterge). În exemplul nostru fișierul infectat este:

C:\test\eicar.com.txt

4. După ce faci acest lucru, poți reporni calculatorul în Mod Normal și poți executa o Scanare a sistemului Bitdefender pentru a te asigura că nu există fișiere infectate în calculator.

OBSERVAȚIE: Dacă sunt încă depistate fișiere infectate în sistem (și acestea nu au fost rezolvate de scanarea Bitdefender) te rugăm să generezi un jurnal de scanare și să îl trimiți Echipei de Asistență Tehnică prin intermediul tichetului deschis la noi. Poți vedea aici în articolul nostru cum generezi un jurnal de scanare. Dacă nu ai un tichet deschis, te rugăm să utilizezi Formularul de contact.

OBSERVAȚIE: Recomandăm ștergerea manuală a unui fișier infectat numai dacă ești sigur că fișierul respectiv nu este un fișier important al sistemului de operare. Ștergerea unui fișier de sistem poate duce la funcționarea defectuoasă a sistemului tău de operare. Dacă nu ești sigur cu privire la fișier, te rugăm să contactezi Departamentul de Asistență pentru Clienți.

 

Cele mai obișnuite tipuri de fișiere pe care le poți întâlni și care pot fi șterse în siguranță

Fișiere Windows temporare

Fișierele temporare sunt recunoscute de obicei după cum urmează:

• fișiere .tmp găsite pe C:\, C:\Windows, C:\Windows\temp, etc.

• fișiere găsite în locațiile:

C:\Windows\temp

C:\Users\AppData\LocalTemp 

OBSERVAȚIE: Unitățile de disc afișate sunt cele unde se află volumul primar de boot și sistemul de operare. Unitatea de disc implicită este C:. Altfel, este necesar să modifici căile în consecință.

Pentru detalii suplimentare și instrucțiuni pas cu pas, te rugăm citește articolul KB Cum poți curăța Fișierele temporare infectate.

 

Fișierele temporare de sistem

Un fișier temporar de internet este un fișier utilizat de browsere pentru a memora date pentru fiecare pagină de internet sau adresă URL pe care le vizitezi. Când serverul trimite fișiere ale paginilor internet pe server, acestea sunt memorate într-un fișier, astfel încât următoarea dată când vizitezi un site, browser-ul extrage datele din fișierul internet temporar.

Fișierele temporare internet pot fi găsite în diferite locuri în funcție de browser-ul internet:

• Pentru Mozilla Firefox: Introdu about:cache în bara de adrese. Pagina următoare dezvăluie folderul memoriei cache.

• Pentru Google Chrome: C:\Users\%username%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache

• Pentru Internet Explorer, aici sunt pașii pentru a vizualiza folderul

Pentru detalii suplimentare cu privire la locurile exact și dspre cum poți șterge fișierele internet temporare, efectuează clic pe acest articol.

 

Fișierele din System Volume Information

Consultă acest articol KB pentru a afla cum poți curăța punctele de restaurare a sistemului din System Volume Information

 

Arhivele de e-mail nu pot fi refăcute de Bitdefender

Pentru mai multe detalii și informații despre cum le poți curăța, te rugăm consultă acest articol.

 

Pentru fișiere localizate pe dispozitive optice, cum ar fi CD-uri, DVD-uri, discuri Blue-Ray

Din păcate, aceste fișiere nu pot fi curățate deoarece acțiunile de modificare/ștergere nu sunt permise pe acest tip de dispozitive de stocare. Poți fi sigur că dacă vei dori să utilizezi în continuare dispozitivul respectiv, Scanarea la acces Bitdefender va proteja calculatorul de orice atac. Cu toate acestea, recomandăm să îți iei măsuri de siguranță sau să nu utilizezi deloc dispozitivul pe calculatoare care nu au nicio soluție de securitate instalată.

 

Fișiere localizate pe medii de stocare din rețea, NAS, medii de partajare în rețea, unități de rețea conectate, etc.

Există câteva motive pentru care Bitdefender nu poate curăța fișierele respective, cum ar fi:

• Deții numai permisiuni de citire pe respectivul disc partajat / mediu de stocare, deci nu pot fi luate niciun fel de măsuri datorită privilegiilor limitate

• Mediul de partajare în rețea are un sistem de operare diferit, care nu este acceptat de motoarele pentru viruși ale Bitdefender.

Poți fi sigur că, dacă vei dori să mai accesezi acest disc partajat, Bitdefender On-Access Scanning îți va proteja calculatorul de orice atac.

 

fișiere Tmp.ebd

Pentru a șterge obiectele infectate de pe calculatorul tău, este necesar să resetezi serviciile Windows Update și Windows Search prin urmarea pașilor de mai jos:

• Dezactivează temporar Bitdefender Shield din meniul Securitate > Antivirus > Deschide > Avansat > Scut. Utilizează butonul PORNIT/OPRIT pentru Scanarea la cerere.

• Mergi la meniul Start din Windows, efectuează clic în căsuța Search (căutare), tastează services.msc și apasă Enter.

• Localizează serviciul Windows Update, efectuează clic dreapta pe înregistrarea respectivă și selectează Restart din meniul derulant.

• Localizează serviciul Windows Search și repornește-l și pe acesta.

• Repornește calculatorul și verifică dacă problema reapare.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 2 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"