Cum îmi pot activa noul abonament Bitdefender?

Acest articol explică pas cu pas cum puteți activa un abonament Bitdefender. Există două modalități de activare a abonamentului: puteți face clic pe linkul de activare furnizat în e-mailul de achiziție pe care îl primiți după efectuarea comenzii online sau puteți introduce manual codul de activare din e-mail sau din cutia achiziționată dintr-un magazin fizic. Activarea automată nu necesită intervenția dumneavoastră și are loc numai în anumite condiții pe care le vom detalia mai jos.

Vă rugăm să utilizați una dintre aceste metode de activare:

 

Tutorial video - Cum se poate activa un abonament Bitdefender

Notă: Pentru a schimba subtitrarea din tutorial în romană sau într-o altă limbă faceți clic pe butonul CC din partea de jos a videoclipului pentru a activa subtitrările, apoi faceți clic pe pictograma ⚙︎, selectați Subtitles/CC, faceți clic pe Auto-translate și alegeți limba dorită.

 

Întrebări Frecvente

 

De la ce dată începe abonamentul meu?

Valabilitatea abonamentului Bitdefender începe sa se consume imediat după confirmarea achiziției realizate prin magazinul nostru online www.bitdefender.ro, indiferent de data activării în platforma Bitdefender Central. Așadar, abonamentul începe în aceeași zi în care a fost plasată comanda, nu în ziua în care codul este activat în Bitdefender Central.

 

Cum pot verifica dacă abonamentul a fost activat cu succes?

Prin intermediul contului dumneavoastră de client Bitdefender Central aveți posibilitatea de a vedea starea și data de expirare a oricărui abonament activat până în prezent. Deschideți panoul Abonamentele mele pentru a afla dacă noul abonament Bitdefender a fost activat cu succes.

 

Am nevoie de codul de activare de fiecare dată când (re)instalez Bitdefender?

Nu, codul de activare nu poate fi folosit de mai multe ori. Codul de activare poate fi introdus o singură dată, pe un singur cont Bitdefender Central. Odată ce abonamentul este legat de un cont Bitdefender Central, codul de activare nu mai este necesar în procesul de instalare, deoarece toate instalările sunt gestionate direct din contul respectiv.

 

Produsul Bitdefender a expirat deși mi-am reînnoit abonamentul Bitdefender

Dacă ați achiziționat un abonament și noua valabilitate nu se reflectă în produsul instalat, trebuie doar să vă deconectați și să vă conectați din nou la contul dumneavoastră Central folosind butonul Schimbă contul (Switch account)  - a se consulta imaginea de mai jos. Această acțiune ar trebui să actualizeze datele din contul Bitdefender și să permită utilizarea abonamentul reînnoit.

Butonul "Schimba contul" aduce la zi abonamentul Bitdefender

 

Cum pot instala Bitdefender pe dispozitivele mele?

Nu este nevoie să reinstalați Bitdefender pe dispozitivele care sunt deja protejate.

Dacă ați activat abonamentul și doriți să protejați un nou sistem, intrați în contul Bitdefender Central. Selectați panoul "Dispozitivele mele", apoi faceți clic pe + "Instalează produsele Bitdefender pe dispozitivele tale" și urmați pașii de pe ecran pentru a instala Bitdefender.

Dacă sunteți deja logat in Central, faceți clic pe acest link pentru a deschide automat secțiunea 'Instalează produsele Bitdefender pe un dispozitiv nou'.

Pentru mai multe informații referitoare la instalarea Bitdefender, vă invităm să consultați aceste tutoriale pas cu pas:

Instalarea Bitdefender pe Windows  |  pe Mac  |  pe Android  |  pe iOS

 

Dacă instalez Bitdefender pe o mașină virtuală, aceasta va consuma unul dintre locurile de abonament?

Da, instalarea Bitdefender pe o mașină virtuală va ocupa un loc din abonament.