Fereastră goală la deschiderea Bitdefender

După finalizarea procesului de instalare, ți se solicită să te autentifici în contul Bitdefender Central pentru a activa produsul.

Pagina de Autentificare are nevoie de Internet Explorer versiunea 10 sau ulterioară pentru a fi afișată corect. Dacă ai o versiune mai veche Internet Explorer, pagina nu se va încărca și va afișa o fereastră goală, albă.


 

Pentru a rezolva această problemă și a îți activa produsul, actualizează Internet Explorer după cum urmează:

1. Accesează https://www.microsoft.com/ro-ro/download/details.aspx?id=40902

2. Efectuează clic pe DESCĂRCARE și salvează fișierul.

3. Execută fișierul descărcat. Instalarea versiunii Internet Explorer 11 va începe.

NOTĂ: Actualizarea browser-ului tău Internet Explorer nu va fi posibilă dacă serviciul Windows Update este dezactivat. Îl poți activa temporar pentru a permite instalarea după cum urmează:

• Mergi la Start, apoi tastează services.msc în bara Search (căutare), apoi apasă Enter

• Derulează în jos în lista de servicii și efectuează dublu clic pe poțizia Windows Update (actualizare Windows)

• În lista derulantă de tip Startup, selectează Manual și aplică modificările

Repornește calculatorul pentru ca modificările să fie aplicate și reîncearcă instalarea fișierului descărcat

• După finalizarea instalării, poți anula tipul de Startup al serviciului Windows Update prin revenirea la secțiunea anterioară și selectarea căsuței Dezactivat.

4. Repornește PC-ul după ce instalarea Internet Explorer este finalizată, deschide interfata Bitdefender și autentifică-te în contul tău Bitdefender Central pentru a activa produsul.