Fereastră goală la deschiderea Bitdefender

După finalizarea procesului de instalare, ți se solicită să te autentifici în contul Bitdefender Central pentru a activa produsul.

Pagina de Autentificare are nevoie de Internet Explorer versiunea 10 sau ulterioară pentru a fi afișată corect. Dacă ai o versiune mai veche Internet Explorer, pagina nu se va încărca și va afișa o fereastră goală, albă.


 

Pentru a rezolva această problemă și a îți activa produsul, actualizează Internet Explorer după cum urmează:

1. Accesează https://www.microsoft.com/ro-ro/download/details.aspx?id=40902

2. Efectuează clic pe DESCĂRCARE și salvează fișierul.

3. Execută fișierul descărcat. Instalarea versiunii Internet Explorer 11 va începe.

NOTĂ: Actualizarea browser-ului tău Internet Explorer nu va fi posibilă dacă serviciul Windows Update este dezactivat. Îl poți activa temporar pentru a permite instalarea după cum urmează:

• Mergi la Start, apoi tastează services.msc în bara Search (căutare), apoi apasă Enter

• Derulează în jos în lista de servicii și efectuează dublu clic pe poțizia Windows Update (actualizare Windows)

• În lista derulantă de tip Startup, selectează Manual și aplică modificările

Repornește calculatorul pentru ca modificările să fie aplicate și reîncearcă instalarea fișierului descărcat

• După finalizarea instalării, poți anula tipul de Startup al serviciului Windows Update prin revenirea la secțiunea anterioară și selectarea căsuței Dezactivat.

4. Repornește PC-ul după ce instalarea Internet Explorer este finalizată, deschide interfata Bitdefender și autentifică-te în contul tău Bitdefender Central pentru a activa produsul.

A fost util acest articol?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"