Funcția de salvare automată detectează momentul în care introduceți datele de conectare pe un site web și vă solicită să le salvați. Acest lucru asigură că datele dvs. de identificare sunt stocate în siguranță și face ca autentificările viitoare să fie rapide și fără efort. Dacă Bitdefender SecurePass nu vă salvează automat parola atunci când vă conectați pentru prima dată la un site web, acest ghid vă va ajuta să rezolvați problema.
Cum funcționează salvarea automată în Bitdefender SecurePass?
Funcția de salvare automată în Bitdefender SecurePass este disponibilă numai prin extensia de browser pentru Windows și macOS. Atunci când vă conectați la un site web nou, Bitdefender SecurePass vă va oferi să salvați parola.
Solicitarea de salvare a parolei nu va apărea în următoarele cazuri:
- Site-ul web are deja un alt set de acreditări salvate în seiful SecurePass.
- Utilizați aplicația mobilă sau clientul web SecurePass, care nu salvează automat parolele.
- Extensia SecurePass nu este instalată și activată în browser.

1. Verificarea instalării extensiei
- Asigurați-vă că extensia de browser SecurePass este instalată.
- Puteți instala extensia din contul dvs. Bitdefender:
- Vizitați https://central.bitdefender.com/ și autentificați-vă în contul dumneavoastră Bitdefender.
- Navigați la secțiunea SecurePass.
- Descărcați și instalați extensia pentru browserul dvs.
2. Activați extensia SecurePass

- Verificați dacă extensia de browser SecurePass este activată în browser:
- Pentru Microsoft Edge: Mergeți la edge://extensions/ și asigurați-vă că Bitdefender SecurePass este activat.
- Pentru Google Chrome: Mergeți la chrome://extensions/ și activați Bitdefender SecurePass.
- Pentru Mozilla Firefox: Mergeți la about:addons și asigurați-vă că Bitdefender SecurePass este activat.
- Pentru Safari: Din Safari mergeți la Setări (sau Preferințe pe unele versiuni) > Extensii > activați Bitdefender SecurePass.
3. Verificați intrările Vault
- Deschideți seiful SecurePass și verificați dacă există deja un element pentru site-ul web.
- Dacă există un cont, solicitarea de salvare automată nu va apărea. În schimb, adăugați manual un element nou, dacă este necesar.