Bitdefender SecurePass vă oferă control asupra securității contului dvs. cu două funcții: Blocare cont și Configurare PIN. Aceste instrumente vă permit să blocați seiful SecurePass pe toate dispozitivele. Acest lucru este deosebit de util dacă suspectați un acces neautorizat, utilizați un computer public sau partajat sau ați pierdut un dispozitiv.
Consultați opțiunile de mai jos pentru a afla cum funcționează fiecare caracteristică.
Blocați contul: Blocați imediat SecurePass pe toate dispozitivele
Ce face funcția Blocare cont?
Atunci când utilizați funcția Blocare cont:
-
Bitdefender SecurePass se va bloca instantaneu pe toate dispozitivele.
-
Pentru a debloca seiful, va trebui să introduceți parola principală.
Cum blocați instantaneu Bitdefender SecurePass pe toate dispozitivele
Pentru a bloca toate seifurile Bitdefender SecurePass active:
1. Deschideți Bitdefender SecurePass.
2. Mergeți la Blocare cont:
- În versiunea web:
- Faceți clic pe Setări în colțul din dreapta sus al paginii.
- Apăsați butonul Blocare cont.

- În aplicația pt. mobile:
- Apăsați pe meniul Secure Me.
- Apăsați butonul Blocare cont.

Configurare PIN: Blocați SecurePass după un timp stabilit
Ce face funcția Configurare PIN?
Atunci când utilizați funcția Configurare PIN:
- SecurePass se va bloca automat pe toate dispozitivele în funcție de intervalul de timp pe care îl alegeți.
- Vi se va solicita să introduceți un cod PIN din 4 cifre pentru a debloca SecurePass - nu mai este necesar să tastați parola principală de fiecare dată.
- Dacă uitați PIN-ul sau îl introduceți incorect de prea multe ori, puteți debloca seiful cu parola principală.
Cum blocați automat Bitdefender SecurePass după un timp stabilit
Pentru a seta SecurePass să se blocheze automat și să solicite un PIN pentru deblocare:
1. Deschideți Bitdefender SecurePass.
2. Mergeți la Configurare PIN:
- În versiunea web :
- Faceți clic pe Setări în colțul din dreapta sus al paginii.
- Apăsați butonul Configurare PIN.

- În aplicația pt. mobile:
- Atingeți ușor meniul Mai multe.
- În partea de sus a ecranului, atingeți ușor Setări.

-
- Derulați în jos și atingeți butonul Configurare PIN.

3. Introduceți parola principală, apoi faceți clic pe Configurează PIN.


4. Introduceți un cod PIN din 4 cifre și introduceți-l din nou pentru a-l confirma.
5. Alegeți un timp de inactivitate din meniul derulant. Opțiunile disponibile includ:
- 1 minut, 3 minute, 5 minute, 10 minute, 15 minute, 30 minute, 1 oră, 2 ore, 4 ore, 8 ore, 12 ore, 18 ore, 24 ore sau Niciodată.
7. Apăsați Salvare pentru a aplica setările.
Cum să deblocați SecurePass cu un cod PIN
După expirarea timpului selectat, SecurePass se va bloca automat. Când încercați să îl accesați din nou, veți vedea mesajul: Deblocați seiful. Seiful este blocat din cauza inactivității. Utilizați codul PIN pentru a-l debloca.
- Pentru deblocare, introduceți pur și simplu codul PIN și apăsați Deblochează Seif.

- Important: Aveți la dispoziție 3 încercări pentru a introduce codul PIN corect. Dacă nu reușiți sau dacă uitați codul PIN, faceți clic pe Utilizează Parola Principala pentru a debloca seiful cu parola dvs. principală.

Schimbare PIN
Pentru a modifica un cod PIN pe care l-ați configurat anterior în SecurePass:
1. Deschideți Bitdefender SecurePass.
2. Mergeți la Configurare PIN:
- În versiunea web :
- Faceți clic pe Setări în colțul din dreapta sus al paginii.
- Apăsați butonul Configurare PIN.

- În aplicația mobilă :
- Apăsați pe meniul Mai multe.
- În partea de sus a ecranului, apăsați pe Setări.

-
- Derulați în jos și atingeți butonul Configurare PIN.

3. Apăsați butonul Schimbă PIN-ul.

4. Introduceți parola principală, apoi faceți clic pe Schimbă PIN-ul.

5. Introduceți un nou cod PIN din 4 cifre, introduceți-l din nou pentru confirmare, apoi faceți clic pe Salvare.

Eliminare PIN
Pentru a dezactiva blocarea automata SecurePass, eliminați codul PIN pe care l-ați setat:
1. Deschideți Bitdefender SecurePass.
2. Mergeți la Configurare PIN:
- În versiunea web :
- Faceți clic pe Setări în colțul din dreapta sus al paginii.
- Apăsați butonul Configurare PIN.

- În aplicația mobilă :
- Apăsați pe meniul Mai multe.
- În partea de sus a ecranului, apăsați pe Setări.

-
- Derulați în jos și atingeți butonul Configurare PIN.

3. Apăsați butonul Elimină PIN-ul.

4. Introduceți parola principală, apoi faceți clic pe Elimină PIN-ul.

Acest pas va dezactiva blocarea automată Bitdefender SecurePass și solicitarea codului PIN.