Reînnoirea sau upgrade-ul produsului meu

Se aplică produselor pentru companii active sau expirate. Spuneți-ne cum ați achiziționat produsul, astfel încât să putem transmite solicitarea dumneavoastră echipei corespunzătoare:

- Am achiziționat produsul online

Dați clic aici pentru a contacta echipa noastră de reînnoiri online

- Am achiziționat produsul de la un partener/reseller Bitdefender

Dați clic aici pentru asistență comercială

- Fac upgrade de la un produs pentru utilizatori individuali

Dați clic aici pentru a contacta echipa noastră de vânzări

- Nu-mi amintesc cum am achiziționat produsul

Dați clic aici pentru asistență comercială

Adăugare dispozitive noi

Spuneți-ne cum ați achiziționat produsul, astfel încât să putem transmite solicitarea dumneavoastră echipei corespunzătoare.

- Am achiziționat produsul online

Dați clic aici pentru a contacta echipa noastră de vânzări online

- Am achiziționat produsul de la un partener/reseller Bitdefender

Dați clic aici pentru asistență comercială

- Fac upgrade de la un produs pentru utilizatori individuali

Dați clic aici pentru a contacta echipa noastră de vânzări

- Nu-mi amintesc cum am achiziționat produsul

Dați clic aici pentru asistență comercială

 

Notă: Dacă ați rămas fără licențe disponibile și trebuie să protejați mai multe dispozitive, puteți instala Bitdefender Client pe dispozitivele dumneavoastră imediat, iar acestea vor beneficia de protecție în baza versiunii de evaluare timp de 30 de zile, fără costuri suplimentare. În timpul celor 30 de zile, dispozitivele noi sunt protejate și ne puteți contacta pentru a solicita o ofertă de extindere.

Modificați sau anulați un abonament

Spuneți-ne cum ați achiziționat produsul, astfel încât să putem transmite solicitarea dumneavoastră echipei corespunzătoare.

- Am achiziționat produsul online

Dați clic aici pentru a contacta echipa noastră de reînnoiri online

- Am achiziționat produsul de la un partener/reseller Bitdefender

Dați clic aici pentru asistență comercială

- Fac upgrade de la un produs pentru utilizatori individuali

Dați clic aici pentru a contacta echipa noastră de vânzări

Activează produsul meu

Puteți găsi aici informații despre produsul dumneavoastră.

Descărcare și instalare

Puteți găsi aiciinformații despre produsul dumneavoastră.

Am nevoie de ajutor pentru găsirea cheii de licență

1. Autentificați-vă în GravityZone Control Center. Cât timp vă aflați în afișarea Meniului principal, selectați Bun venit, <name> în partea dreaptă sus a paginii.

 

2.În meniul derulant care apare, selectați Compania mea. Cheia de licență este afișată în Secțiune licență, sub Detalii companie.

 

3. Dacă v-ați reînnoit licența, va trebui să o validați, selectând butonul Verificare din dreapta.

 

4. Țineți minte să selectați butonul Salvare din partea de jos a paginii.

Recuperează datele mele de autentificare pentru cont

Dați clic aici pentru a contacta Enterprise Support.

Recuperează datele mele de autentificare pentru cont

Dați clic aici pentru a contacta Enterprise Support.

Verifică dacă produsul meu este actualizat

Agentul de securitate Bitdefender verifică, descarcă și instalează automat actualizări în fiecare oră (setarea implicită). Actualizările automate sunt efectuate pe fundal.

Puteți modifica aceste setări din Politici/Opțiuni de actualizare (pag 124 Manualul utilizatorului)

Niciuna dintre cele de mai sus, trebuie doar să contactez Bitdefender

Dați clic aici pentru a contacta Bitdefender

Am o problemă, trebuie să contactez echipa de asistență tehnică

Dați clic aici pentru a contacta Enterprise Support.

Nu sunt client încă, Vreau să aflu care este produsul potrivit pentru compania mea

Puteți compara produsele noastre pentru companii sau să solicitați o ofertă.